~welcome~

Sunday, November 7, 2010

~Pulanglah Wahai Hati~






Ya Allah...apakah rasa ini?
Ya Rahman...aku memohon kekuatan
Ya Ghaffur...aku memohon keampuan

Sungguh...sukar untuk aku menafsirkan

Sungguh...sukar untuk aku ungkapkan
Apa yang mengisi ruang kalbuku


Ya Rahman...aku memohon kekuatan

Ya Ghaffur...aku memohon keampunan


Sungguh...yang ku cari adalah ketenangan

Sungguh...yang ku cari adalah ketenangan


Hakikatnya...ku tahu

Aku perlu membawa hatiku pulang ke tempat asalnya

Hakikatnya...ku tahu

Aku perlu membawa hatiku pulang kepada pencipta-Nya







Wahai hati... Kembalilah
Wahai hati... Pulanglah
Wahai hati...
Hanya Dia yang Satu

Wahai hati...
Tenanglah dikau
Wahai hati... Pulanglah ke tempat asalmu
Wahai hati...Kembalilah kepada Penciptamu


Kerana di situ...

Aku tahu

Ketenangan bakal menjengah
Kerana di situ...
Aku tahu

Ketenangan akan menyapa


Wahai hati...Pulanglah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Click Here =)